Groetjes uit Slowakije

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels terug van me rondreis. Op dit moment ben ik in Slowakije waar ik me bezighoud met sieraden maken van koral en zilver. Ik zal het ontzettend leuk vinden als jij even de tijd vindt om het kijkje te nemen op mijn reisblog of anders op www.fler.cz/o-p-i-0 waar alle mijn werken te koop staan. Voor alle vragen en wat dan ook kunt jij mij mailen naar miramutalova77@gmail.com

Ik wil deze weg iedereen bedanken voor de reacties, lieve woorden en de steun. Het heeft heel veel voor mij betekent.

Liefs,

Mira

Reacties

Reacties

Nathalie

Hoi Mira
Wat leuk eindelijk eens wat van je te horen. Hoe gaat het nu met je ben je nog van plan terug naar Nederland te komen?
Hier heeft het leven ook niet stil gestaan zoals je weet hebben wij en hele Lieve zoon jurre in oktober hebben we een kleine meid erbij gekregen ze heet Jinthe. Heb je hyves of face Book? Daar is makkelijk contact houden. Ben erg benieuwd hoe het met je gaat!
Liefs Nathalie

M&M

Hoi Nathalie,
Wat leuk van jullie dochtertje. Ik wist van Jurre, ik heb ook de fotos gezien en heb jullie van Mexico ook een kaartje gestuurd toen hij geboren werd, maar weet niet of jullie die gekregen hadden. In ieder geval van harte GEFELICITEERD.
Nathalie ik heb nu jouw gmail adres. We kunnen mailen, daar chatten of skypen. Mijn skypenaam is mercitje. Die naam zou jij zeker herkennen:-)
Ik heb geen hyves of facebook.
Groetjes aan iedereen.
Liefs,
Mira

yorick wijngaard

je bent echt een topfotograafje ,mooie nwe serie schatje
ik zit in st petersburg morgen
xxxx

yorick wijngaard

leuke fototjes van weer een mooi tripje naar het Belgische
fijne feestdagen
krijg je van mij een xx je voor sinterklaas alvast
Y

Cor Melis

Hallo Mira, Als je dit leest, zou je dan contact willen opnemen met mij? Of in iedergeval laten weten dat alles goed gaat. Ik maak me nou eenmaal zorgen wanneer ik helemaal niets meer van je hoor of zie. Groetjes, Cor

yorick wijngaard

miraatje alles oke met je lievie ?
xxx
mooie pics op je site

kristian

hola:mira....oh espero que te encuentres muy bien solo te escribo para saludarte y para pedirte perdon de todo corazon por todas las cosas que pasaron ..ojala me puedas perdonar algun dia .....please forgive me !!!!!:( i miss you pinochita xxx

yorick wijngaard

miraatje ,hoe is die nu ? heb je een leuke vakantie ?
of ben je nog druk aan het werk
ben benieuwd naar je verhalen
grt
yorick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!