Mexico 16.12. - 31.12. 2008

Reacties

Reacties

Peter

Ahh... My beautiful Mira. My heart stops when I see you looking so sexy

abraham

dam girl! i think it is timefor some scooba diving

fajnee

mysicka,velmi zaujimave foto pre muzske oko...si pritazliva ....

maros

M&M

chlapci, mam pre vas v zasobe nove fotky z plaze v Belize. Fotograf nebol najlepsi ale zato ja som sa dvojnasobne snazila. Snad vas nimi trochu zahrejem pocas tychto mrazivych dni...

Mina

M&M

jongens, ik heb voor jullie meer fotos van het strand in Belize. Hopelijk maak ik jullie een beetje warm met ze tijdens deze coude dagen...binnekort zal ik nieuwe fotos publiceren.

Mira

haloo mysicka

ako sa mas?ja som sa prave vratil zo skialpu v nizkych tatrach,takze zahriatie Tvojimi foteckami z plaze by mi padlo vhod...

maros

abraham

yes!! more pictures,i am very very very cold mira.hehe can`t wait.

Peter

tato fotka ma neustale intrikuje. Na upresnie potrebujem tvoju uprimnu a odpovednu odpoved na nasledujucu multiple choice otazku:
a. ponukas sa vzlietnut horem ako nebesky andel
b. pristala si prave ako libezne farebny motiel
c. si pripravena sa ponorit do hlubin ako morska vila,
d. alebo ocekavas viacero mojich chorych a nekedy aj vtipnych pripomienok? (Hej!)

M&M

Peter, moja odpoved je kombinaciou bodu c a d. Na upresnenie to vezmi z opacnej stranky a mojou odpovedou bude ze ako atrakcia v podobe morskej vily som sa prave vynorila z hlbin hierve el agua aby som v styroch svetovych jazykoch privitala turistov....

Zostavam v ocakavani vtipnej a chorej odpovede..
Mina

Peter

Ked sa tyka studentov, tak odpoved na dve alternativy znamena u zkusok diskvalifikaciu.
Len u teba je vzdelavaci komisia v mierne ci dokonce pozitivne nalade, lebo je treba podporit vseobecne (cestovne) vzdelavanie i znalosti slovenciny u morskych vil, a okrem teho sa nad tebou slutovava aj svaty Valentyn!

haloo mysicka

Si v poriadku?Davno si nevyslala o sebe signal...V Mexiku to podla sprav vrie...Davaj si na seba pozor.

Maroš

M&M

Marosko,

Ja som teraz v bezpeci, obklopena vela ludmi, ktorym sa snazim dat zo seba to najlepsie. Pracujem v hostali uz zopar tyzdnov do konca marca. Navyse sa mi pokazila kamera tak vam niaky ten cas nebudem mat co ukazat. Co takto si obcas zaskypovat. Mas moznost?

X Mira

halloo Mysicka

Pracujes?Fiha to som nevedel...ja že sa budeš len túla? kade tade...Pokazila sa Ti kamera?No to je škoda...ako Ti možem pomoc??Skypova? možem,nie je problem len sa treba dohodnú? na ?ase stretka...Prípadne mi možeš napísa? daky mail na maroko111@gmail.com.Zaujíma ma ako sa Ti darí ?o maš nové...Ale hlavne som rad,že si v poriadku.
Držím Ti palce.Š?astlivo.

Maroš

haloo Mirka

veru tak, dlho si tu nic nenapisala a nenafotila. A si stale v Mexicu, ci uz o kusok nizsie?
Takze makas v hosteli? Zeby sme sa tak sli
ubytovat? :-)).
Napis par riadkov ako sa ti vedie....

zatial cao a drz sa.... P. z Irelandie

Peter

Hej Mira, dlho si sa pred nami tajemno skryvala a takmer celu straslivu zimu si nas zaostala bez svych slnecnych fotiek i zar(l)ivo pritazlivych vlastnych aktov!!

Daj vedet ako sa ti dari i ako te mozem obveselit!?!

will

Ahoj pri poslednom volaní sa nám moc nedarilo ,že? Tak ako sa mávaš ? Vidím, že fach?íš v nejakom hostely.Bože, ako sa mi bridí to slovo! Asi mám nejaký mindrák z toho filmu? Poznáš? Napíš nám po weekendu na meil kedy budeš moci hovorit.O.K.?Zajtra jedeme do DCA, len tak kukenzi. Je už aprílové po?asie sneh dážd a o chvilku slnie?ko, no ešte chladno. Ale jar sa blíži ,som tak štastný ,že som prežil dalšiu zimu. No opatruj sa a píš, píš....... good-bye.

kristian

i love you!!!!!!!!

kristian

Please ....never forget me and remember i love you and miss you....:(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!